Ako nakupovať
Postup spracovania objednávky
- Vyberte si tovar, ktorý si želáte nakúpiť
- Vložte ho do košíka
- Ak si prajete pokračovať v nákupe, vrátťe sa späť do obchodu a zvoľte si ďalšie produkty
- Ak už ste si vybrali všetky Vami požadované produkty kliknite na košík, vpravo hore, čím sa dostaneme do svojho nákupného košíka
- Zvoľte si platobné podmienky, prepravné podmienky a vypíšte kontaktný formulár. Prihláste sa, ak ste už registrovaný zákazník, alebo vyplňte kontaktný formulár na novú registráciu.
- Odošlite objednávku pomocou tlačítka objednať tovar s povinnosťou platby.
- Dostanete potvrdzovací e-mail s rozpisom objednaného tovaru, prepravných a platobných podmienok.
- Po zaevidovaní platby Vám tovar odošleme podľa zvolenej formy dopravy.
- Preberiete zásielku a skontrolujete či je všetko v poriadku. V prípade reklamácií nás kontaktujte.
V uvedenom postupe môžu nastať komplikácie :
- Nenašli ste žiadaný výrobok, alebo sa jednoducho "nedá" objednať? Napíšte nám na adresu info@eurosale.sk správu s výrobkami ktoré chcete objednať a kontaktnými informáciami. Rovnako môžete zatelefonovať na telefónne čísla: +421 950 383 947.
- Nedostali ste potvrdzovací e-mail s rozpisom objednaného tovaru? Niekedy sa stáva, že vo Vašej e-mailovej schránke je správa od nás uvedená ako SPAM (nevyžiadaná pošta). Ak ste nedostali potvrdzovací e-mail, neváhajte nás kontaktovať.
- Nedostali ste zásielku? Ak Vám ani po siedmych dňoch po obdržaní informácie o zaslaní tovaru nedôjde zásielka a ako spôsob dopravy ste zvolili Slovenskú poštu, informujte sa prosím na svojej pošte. Väčšinou je zásielka uložená na pošte a čaká na prevzatie, pričom ste do schránky nedostali informáciu o uložení zásielky.
Odporúčame Vám, nechať si zásielku poslať do zamestnania, kde ste v priebehu dňa zastihnuteľný/á.
V prípade akýchkoľvek problémov nás neváhajte kontaktovať.